5- تقویم محتوا را طراحی کنید

پس از ارائه مباحث مربوط به محتوا ، وقت آن است که قبل از شروع تولید محتوا ، بنشینید و تقویم مطالب خود را برنامه ریزی کنید.
تقویم محتوای شما به شما کمک می کند تا بفهمید چه چیزی در ماه در کدام روز هفته باید منتشر شود.
هنگام طراحی تقویم مطالب خود چه نکاتی را باید در ذهن داشته باشید ؟

هنگام طراحی تقویم محتوای خود ، باید عناوین مشخص داشته باشید. به جزئیات نوع پست و موضوع پست بپردازید.


اما چرا باید یک تقویم محتوایی ایجاد کنید؟

تقویم محتوا می تواند به شما کمک کند تا به طور منظم مطالب مفید را منتشر کنید و در تلاش شما برای ایده پردازی روزانه با ایده های جدید ، صرفه جویی می کند. همچنین به شما کمک می کند تا اطمینان حاصل کنید که در انواع محتوای منتشر شده تنوع وجود دارد.این روند منظم به افزایش فالوور شما هم کمک خواهد کرد.

اگر قبلاً از یک بستر رسانه اجتماعی مانند Hootsuite استفاده کرده اید ، می توانید از آن برای ایجاد تقویم محتوای اجتماعی استفاده کنید.

به عنوان مثال ، Red Bull روزانه 9-11 بار در فیس بوک پست می گذارد . آنها همچنین روزانه 7-8 پست اینستاگرامی ارسال می کنند.

همچنین فراموش نکنید که تعطیلات شبکه های اجتماعی را به تقویم محتوای خود اضافه کنید. از این تقویم تعطیلات Ultimate Media Social برای افزایش دنبال کنندگان  استفاده کنید.


6. محتوا ایجاد کنید

پس از آماده شدن تقویم محتوا ، باید بر اساس آن محتوای با کیفیت بالا برای رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. این می تواند به صورت ارسال وبلاگ ، فیلم ، تصویر ، اینفوگرافیک یا حتی فیلم زنده باشد.

هنگامی که در حال نوشتن پست های وبلاگ در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn هستید ، می توانید از ابزار نوشتن محتوا و ابزارهای تشخیص سرقت ادبی برای نوشتن پست های درخشان وبلاگ استفاده کنید. این موارد می توانند به شما کمک کنند پست های با کیفیتی ایجاد کنید که به شما در رشد و جذب مخاطب کمک می کند.

به همین ترتیب ، هنگام ایجاد فیلم ، باید از ابزارهای ساخت فیلم مانند Adobe Premiere Pro استفاده کنید . در حالی که Premiere Pro ممکن است به برخی مهارت های فنی نیاز داشته باشد ، Boosted توسط هر کسی قابل استفاده است.

به شما امکان می دهد با استفاده از الگوهای از پیش تعریف شده فیلم های خیره کننده ایجاد کنید. همچنین می توانید متن و گرافیک به این فیلم ها اضافه کنید و رنگ بندی آنها را متناسب با نام تجاری خود تغییر دهید. همچنین ، می توان فیلم ها را به راحتی تغییر اندازه داد تا کاملاً در هر بستر اجتماعی جای گیرد. چنین ابزاری می تواند به شما کمک کند سریع و بدون هیچ گونه دانش فنی ، فیلم های قدرتمندی را بسازید.

7. محتوای خود را منتشر و تبلیغ کنید

ایجاد محتوا فرایند همچنین شامل انتشار و سپس ترویج محتوای خود را. انتشار محتوای شما در زمان مناسب مهم است زیرا می تواند به جذب لایک پست های شما کمک کند.

به طور کلی ، بهترین زمان ارسال در شبکه های اجتماعی بین ساعت 9 شب تا 12 شب در اوایل هفته کاری است.

زمان مهم است زیرا این زمانی است که انتظار می رود مردم بیشترین فعالیت را در شبکه های اجتماعی داشته باشند و این بدان معناست که احتمال بیشتری وجود دارد که آنها متوجه پست های شما شوند.

جدا از این ، شما همچنین باید نگاهی به تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی خود با استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل بومی شبکه های اجتماعی یا ابزارهای رسانه های اجتماعی خود بیاندازید . با استفاده از این تجزیه و تحلیل ها ، می توانید بفهمید که مخاطبان شما چه زمانی بیشتر فعال هستند. شما باید آن زمان ها را برای ارسال مطالب خود انتخاب کنید.

8. به طور منظم تعامل برقرار کنید

کار شما به انتشار و تبلیغ محتوای شما ختم نمی شود. برای اطمینان از اینکه مخاطبان شما در آینده مرتباً با مطالب با شما تعامل داشته باشند ، ضروری است که با آنها تعامل داشته باشید.

بسیار مهم است که به نظرات آنها در مورد پیام ها و پیام های مربوط به آنها پاسخ دهید. انجام این کار باعث می شود مخاطب شما احساس کند از او مراقبت می کنید و این می تواند اعتماد برند او را بهبود بخشد.

همچنین ، هنگامی که به نظرات پست های خود پاسخ می دهید ، اساساً به پست های خود کمک می کنید تا تعامل بیشتری ایجاد کنند. این به این دلیل است که شبکه های اجتماعی مانند Facebook شروع به اولویت بندی نظرات برای مشارکت ها کرده اند.
و این تمام نیست.

وقتی فالووران شما ببینند که شما به طور فعال به نظرات آنها پاسخ می دهید ، تمایل بیشتری به اظهار نظر در مورد پست های شما برای تعامل با شما دارند.